همزمان با روز کارمند، چهارم شهریور، در تقویم تاریخ تولد کارکنان مرکز درمانی خیریه سوده، ، نام مرحوم داریوش احمدی، ثبت شده است.

او متولد۱۳۵۰/۶/۴ بود.نامش را بسیار بر زبانها شنیدم.گرچه تعداد زیادی از بیماران مرکز درمانی، چهره او را دقیق به خاطر دارند، اما حالا تنها می‌توان او را در قاب عکسی همراه با یک روبان مشکی دید.

داریوش احمدی یکی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بود که از نوجوانی به واسطه ماشینهای دیالیز، روزگار خود را به جوانی رساند و با پشتکار و تلاش، کارشناس کامپیوتر شد.

جوان ۲۴ ساله بود که، مرکز درمانی تخصصی خیریه سوده، تنها مرکز دیالیز موجود در جنوب غرب استان تهران در شهرک واوان احداث شد.

از همان روزهای آغازین باتعهد و دلسوزی در واحد انفورماتیک و پذیرش، گوشه ای از مسئولیت خدمت رسانی را برعهده گرفت.

پس از ازدواج با خانم صالحی، مددکار مرکز درمانی خیریه سوده، فصل جدیدی در زندگی او آغاز شد و با پیوند کلیه در سال ۱۳۸۱، امیدش قوت گرفت.صمیمیت و همدلی همسر مددکارش با بیماران نیازمند، باعث شد تا مشارکت و همراهی او در مرکز درمانی، افزایش یابد و فرصتی شد تا دوشادوش همسر، جلوه مهربانی خود را نمایان سازد.

داریوش احمدی، تخصص بی‌نظیری در علم کامپیوتر داشت و جدیت و انضباط کاری او باعث شد تا امنیت انفورماتیک در مرکز درمانی، در طول ۲۳ سال خدمت او  تأمین شود. لحظه ای از انجام وظیفه غافل نشد و حتی روزهایی که در بیمارستان بستری بود، به پشتیبانی حرفه ای خود تا آخرین روزهای زندگی ادامه داد.

ناباورانه پانزدهم شهریور ۱۳۹۷، به دنیای باقی پرواز کرد و همکار شاد ۴۷ ساله، برای همیشه خانواده مرکز درمانی خیریه سوده را ترک کرده و ادامه حیات خود را در عالم جاوید آغاز کرد.

روحش در پرتو انوار الهی شاد و آرام

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *